Elke onderneming heeft zijn eigen specifieke behoeften op het vlak van kopiëren, printen en scannen. Het is dan ook essentieel dat deze activiteiten vlot en feilloos verlopen. Op basis van onze jaren ervaring en knowhow voeren we een grondige analyse en optimalisatie van uw kantoorwerking uit, waardoor deze efficiënter, eenvoudiger én kostenbesparend wordt.
Voor de duur van onze samenwerking kan u terugvallen op een transparante en correcte onderhoudsovereenkomst, waarbij u enkel betaalt wat u werkelijk verbruikt. Geen kleine lettertjes, verborgen clausules of verrassingen.
Benieuwd hoe we de werking van uw kantoorwerkzaamheden efficiënter, eenvoudiger én kostenbesparend maken? Hoe we tot de beste en meest voordelige oplossing voor uw onderneming komen? Hoe we er voor zorgen dat u en uw team zich volledig ontzorgd ten volle kunnen focussen op uw bedrijfsactiviteiten?
Ontdek onze teamleden die met échte solutions op de proppen komen!
Kwaliteitsvolle toestellen, software en andere kantooroplossingen op maat van uw bedrijfsnoden
Onberispelijke samenwerking, vlotte communicatie, praktisch advies en online ondersteuning
Transparante onderhoudsovereenkomsten waarbij enkel aangerekend wat werkelijk verbruikt wordt
Ondervindt u technische problemen en heeft u hulp nodig? Wij helpen u graag op afstand weer op weg. Laat u verrassen over de snelheid waarmee wij u kunnen bijstaan.
Contacteer ons telefonisch op het nummer 050 35 66 01. Download Anydesk, open het bestand en geef het opgegeven ID en aan een van onze medewerker door. Op deze manier kunnen zij uw computer van op afstand overnemen.
Is er toch meer aan de hand en kunnen we de storing niet op afstand oplossen? Dan komt een van onze technici uw probleem in de kortste tijd verhelpen.
Vraag een offerte aan of contacteer ons voor meer info over onze printers, multifunctionele oplossingen en overige kantooroplossingen!